blank

Igår kväll stod jag och spanade genom persiennen på några grannar som flyttade medan jag mölade i mig popcorn som jag, för första gången på 15 år, smält smör över. Jag hånade även deras fula möbler. Sedan tvingade jag min man att åka igenom McDonalds-driven i Partille på väg hem från sin träning. Jag hatar McDonalds men jag var jävligt hungrig.

Jag var inte direkt fröken Trevlig igår.

Är det sådana kvällar jag kommer ha när jag slutar spela innebandy? Burr.


ordlista:
möla - äta hetsigt och hysteriskt, gärna popcorn - man tar några fler av dessa majshybrider i näven än vad som ryms i munöppningen så att några faller ifrån. De som hamnar på golvet/soffan/fönsterbrädet äter antingen man själv upp eller hunden, beroende på hur tragisk man är.


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja.....det e sådana kvällar man har när man slutar med innebandyn ;)

2008-10-01 @ 16:03:54
Postat av: Josse

Möla popcorn...mmmm

2008-10-01 @ 17:42:00
Postat av: Åsa

Neeeej

2008-10-02 @ 09:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0