glömt och förlåtet

Ikväll hade vi en kanonträning där alla var på topp och det var otroligt skönt att få lite självförtroende efter den hemska förlusten i onsdags. Det var svårt att gå vidare utan att ha fått visa att vi kan bättre och det gjorde vi ikväll.

Jag gjorde mål i ett en mot en-läge där jag faktiskt fintade bort backen och sedan placerade bollen precis där jag såg en lucka bredvid målisen. Quite exceptional att jag, en gammel brötspelare, kunde plocka fram något sådant.

Som Jasmine redan skrivit har det varit många 25-årsfetser i år. I lördags ytterligare en. Jasmine tror att 83:orna är en fin årgång men jag skulle vilja påstå att 83:orna är ett gäng suputer som fångar varje tillfälle att bli berusad.

Det var längesedan Fejk Håkansson fyllde 25. Riktigt längesedan. Imorgon fyller han 25 ++. Glöm inte grattis-sms:et, tjejer!


Nu är du ute på tunt vatten.
En av våra manliga spelarfruar hade inte alla ordstäv i hagen i lördags.

Han hade nog inte alla spaghetti i ketcupen.
Inte Josefin Karlsson heller.

Kommentarer
Postat av: Jasse

En av de manliga "spelar"fruarna undrar var Väggens coctail tog vägen?

2008-10-14 @ 11:26:31
URL: http://jjasse.blogg.se/
Postat av: Åsa

Den ska jag dricka på lördag istället...

2008-10-14 @ 12:20:40
Postat av: Sara Samuraj

Den var ny Josse! hahahaha!

2008-10-14 @ 14:17:20
Postat av: Josse

Haha, sa jag det! Hade jag glömt

2008-10-14 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0