gräva ner sig

I lördags tog jag min lilla spade och grävde en grop som jag kröp ner i och här har jag suttit och kurat sedan dess. I förmiddags kikade jag försiktigt upp när jag var ute och sprang åttan (sjukt, jag vet) men jag fick hemskt ont i knät så jag kröp ner igen. Jag har haft ont sedan matchen, vänster knä denna gång, för den som för journal över mina krämpor.

Vi tränade på avslut igår. Det var välbehövligt, tack Sivan och Fejk. Jag är inte speciellt dålig när vi har skottövningar, jag sätter faktiskt ganska många av mina skott, rappade till och med in två bollar på back hand igår. Kors in da roof. Så varför kan jag inte göra det på match nu för tiden? Egentligen tänker jag inte speciellt mycket på min måltorka eftersom jag vet att det inte är min roll i laget att ösa in bollar. Men det är klart man undrar när jag vet att jag kan.

***

Jag vill vara den första som påpekar hur ruskigt fel ute jag var när jag gissade serien strax innan det drog igång. Villigt och snabbt käkar jag upp mitt eget inlägg. Mumsmumsmums. Kanske får jag skylla på att jag inte visste så mycket om Stanstad förutom att Superhöken och Filipanics spelar där? Inte ens hela fjärde omgången är spelad och det är många matcher kvar men ändå - shit vad spännande det är. Visst skiljer det tolv poäng mellan ettan och jumbon just nu men lagen är så jämna att det kan ändras på bara några matcher (även om jag fortfarande inte tror att Ljungby kommer klara sig).

Kommentarer
Postat av: "Filipanics"

Det är faktiskt inte så lätt att tippa ett lag man inte kan någonting om. (Och sanningen är att fast att "Superhööken" gör mycket så kan hon ju inte göra ALLT själv, vi har många duktiga spelare) Jag ska faktiskt erkänna att jag tippade också oss som ett bottenlag, och inte för att jag inte tror på oss utan för att jag efter många års spel i div.1 känner till dom flesta lag och spelare! Och vi kanske blir ett bottenlag - som du sa det kan ändras på bara några matcher. Men vi ska försöka att fortsätta skrälla lite till! :) Ses på planen nästa helg!

2008-10-28 @ 12:47:29
URL: http://filipanics.blogg.se/
Postat av: Suss

Ångestfyllt! haha.. fan jag gillar dig Åsa! Ungefär lika ångestfyllt som att bara få motion när man hoppar över frukosten! De kallar jag ångest!;)Dessutom är jag riktigt outstanding på att hänga med i bloggvärlden nu. Även om jag inte har något eget att komma med. :)

2008-10-28 @ 16:27:33
Postat av: Åsa

Jag är besviken på att du inte fortsatte med bloggen alltså.



Hopppar över frukosten var det ja. Fan vad kul.

2008-10-28 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0