who ya gonna call?

ghostbusters

Ingen floorball i helgen vilket ger abstinens. Och det är ju bra - det betyder att jag inte ska lägga stickan on the hyll. Kanske kan man klämma in lite Surte - Färjestaden på söndag. Det är bara det att jag får så dåligt samvete när jag är i Ale utan att hälsa på mami.

Det var inte lätt att ha en givande träning igår och jag tror vi gjorde helt rätt i att slösa bort kvällen på småmålsspel. Vissa prickade in den lilla målburen gång efter annan från halva plan (moí) och fick bättre självförtroende. Vissa kunde bara sätta stolpen, ohotad, från några centimeter (ingen nämnd ingen glömd). På måndag kommer jag vara back on track i alla fall. Det känner jag redan.

Jag har fixat en julklapp idag till min allra käraste syster. Det ger mig alltid miniångest när jag ska köpa något till min syster som är ganska high maintenance när det gäller klappar och paket. Därför är det bäst att börja i tid, annars blir julaftna inge rolig hos Kristianssons...

Avslutningsvis vill jag ge ett hedersomnänande till tre fenomen här i världen: Treo (huvudet bankar idag), låglaktosprodukter (men magen är i form) och Bill Murray. Håcken roli gubbajävel de ä. Wes Anderson-filmerna The Darjeeling Limited och Life Aquatic  kan jag se hur många gånger som helst tror jag. Och så såg jag om Ghostbusters för första gången sedan 90-talet häromdagen och upptäckte en massa lustiga saker som Bill Murray har för sig som jag inte uppfattade när jag var en liten tanig flicka och såg filmen och var rädd för att öppna kylskåpet.



Ha en jättebra Allahelgonahelg.

Go Obama.

Fridens.

Kommentarer
Postat av: mika

tur att inte fejk-mangan va på plats och bevittnade det hela, jag kanske har chans på forward fortfarande...

2008-10-31 @ 12:08:28
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det tror jag att du har. Sivan har inget att säga till om vettu

2008-10-31 @ 13:12:31
Postat av: frida

Hoppas sivan lade märke till alla mina mål.. jag skall ju inte vara defensiv forward när ja får spela där fram, ja skall vara topppigaste av alla toppar!!

2008-10-31 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0