Budapest

Jag köpte en räkmacka för 85 coronas efter träningen. Jag behövde något uppiggande efter den håglösa innebandyspelaren jag var ikväll. Blöö.

Jag önskar att jag hade haft en kamera när Sudden hoppade in på plan med Leah skumpades i en bärsele på magen för att visa hur övningen skulle gå till. Hon såg förvånad ut, men det känns bra att paret Sundell har börjat hjärntvätta lillan med innebandy vid några månaders ålder.

Vad tycker vi om straffen egentligen? Kan man tycka att det doftar lite Kalle Anka att göra så i en landskamp. Sånt gjorde vi i juniorlaget på 90-talet. Jag tror han hade kunnat placera bollen så snyggt även utan fjanterierna. Fick det igång publiken var det la himla bra, men,men,men,men jag vill inte ha ytterligare "kolla-vad-töntiga-de-där-innebandyspelarna-är-inslag i TV4 Sporten. 

Så, nu har jag klagat tillräckligt för ikväll.

Nu: Ljudbok.

Imorgon ska Fejky bjuda på bakelser i Torpahallen. Flott.

 +

Kommentarer
Postat av: Mikey

straffen ska jag köra på lördag om det blir läge! ;)



Kan du påminna fejky att plocka med mina klubbor från skåpet?! Alt. att du tar tag i det och bär med dej mina babies till matchsamlingen?!?!

Puss

2009-02-12 @ 22:24:12
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nog bäst att jag tar tag i det. Om jag kommer ihåg... Ska göra en påminnelse på mobilen.

2009-02-12 @ 22:25:18
Postat av: Sundells

Det skall börjas i tid! :D

2009-02-12 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0