Nina sätter Älgstigen på kartan

Min gamla partner in crime från tiden på Älgstigen i Jönköpings utkant, Nina Anden Sorsa, gör alltså landslagsdebut. Jag tar åt mig en yttepytteliten del av äran eftersom hon hade typ förfrusit om jag inte hade klättrat in genom bakluckan när låset på bilen krånglade efter varje träning i den obarmhärtiga Jönköpingsvintern. Och hon hade typ dött om jag inte hade baxat henne till Willys under ryggskottstiden och snabbt hållt fram en påse när det skulle vomeras på fruktavdelningen. (Tradolan är ett starkt piller.) Utan mig - ingen fortsatt karriär.

För att summera: Grattis.

***

Idag har jag sett en jättehärlig film på festivalen. Masquerades. Om ni skulle komma över den, se den.

***

På tal om maskerad så har det börjats planera inför IBF Göteborgs årliga maskerad. Jag kom på vad jag ska vara idag. Måste åka och köpa miljoners, miljoner paljetter bara. Börja fundera, tjejer!

Kommentarer
Postat av: frida

hmm.. massvis med paljetter.. hmm... en discokula?

2009-01-28 @ 10:02:05
Postat av: Åsa

Japp!

2009-01-28 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0