One way ticket to Sweat City

Aaa, vad varmt det var i Svingeln igår. En riktig svettfest var vad det var.

Men jag tycker att det är askul att spela innebandy igen. Kanske har jag fått ny motivation av all ny teknik jag lärt mig den här försäsongen. Finta skott, skjuta snabbare, vända på backhand. Innebandyn är ju en djungel av saker man kan hitta på med klubba och boll. Varför fick jag inte veta det när jag som tolvåring kubbade runt i Ledethallen med min Unihoc Kevlar och bänkar som sarg?

I Skatås i onsdags var det också hett. Speciellt längs femman där jag, Fritjoff och Anna Kjellström körde ett improviserat randombenpass. Det är extreeemt mycket lättare att hoppa grodhopp i backar om man har någon att råskvallra och prata skit med. Enkel biljett till träningsvärk i käken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0