försöka går ju

Jag försöker vara där så nära halv åtta som möjligt.
Min man ger ett svävande, men bra svar när jag vid tjugo över sju undrade när han börjar jobbet egentligen och varför han fortfarande låg i sängen.

Jag ska börja använda mig av denna devis. Jag försöker alltid springa så nära åtta kilometer som möjligt. Jag försöker göra så nära tre mål per match som möjligt. Asbra, laid back, målsättning i livet.

*

I en krönika på challengers.se eftersöker f.d. sportchefen en intresseorganisation för herrarnas division ett. Det gör jag med. Herrarna blir inte hellr speciellt väl behandlade av seriesystemen. Men jag för givetvis genast över tanken till riktiga division ett (damernas alltså). Fan, vad vi skulle behöva en intresseorganisation. Hur startar man en sådan? Vilka är med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0