Bistert vatten

Jag är ändå ganska förtjust i Eurovision. Det är en förtrollande blandning av urusla och menlösa framträdanden och det faktum att man faktiskt kan hitta enstaka bra låtar från länder vars musik jag aldrig lyssnar till. Som ukrainska Ruslana som blev ledmotivet för RBK Göteborg under glansåren. Trots att jag är en Östeuropaafantast så är jag totalt okunnig i ukrainsk musik.


I år gillar jag Bosniens låt.

**

För övrigt anser jag att det saknas skandaler i silly season. Hetast just nu är väl Ellinor Nilsson återkomst till Engelholm. Och det var ju inte en helt sjukt otippad nyhet. Nu väntar jag på smaskiga övergångar mellan göteborgslagen i ettorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0