Go dit um do it um do dat mm dit dit um do dat

Nä, det där med att blogga har verkligen förlorat sin charm. Jag har ett annat skrivprojekt på g som jag ska fokusera på istället. Så hej då.

Vit och violett som en boll av cellofan

IDAG NÄR JAG GICK FÖRBI ÅTERVINNINGSSTATIONEN PÅ MUNKEBÄCK SÅG JAG EN SNUBBE SOM KNÖKADE NER NÅGRA INNEBANDYKLUBBOR I BINGEN FÖR PLAST. DET KÄNDES LIKSOM BÅDE RÄTT OCH FEL.


(Uppdatering: Det här inlägget bloggade jag från min ajpådd och jag har ännu inte listat ut hur man inte gör så att varje bokstav i brödtexten blir stor men i rubriken går det fint att skriva som en normal människa. Därför ser det ut som om jag skriker.)

söndag

Morgonpromenix i sexton minusgrader. Karaktärsdanande.

Idag ser jag fram emot Ivar Arosenius-utställningen på Konstmuseet.



Ikväll: innebandyträning.

lördag

Random överkropp.


Efter halva passet dök Frida upp som en ljusbringare i mörkret och det blev att träna mycket käke och skvallermuskler.

RSS 2.0