allt jag vill ha är ett halsband av korall

Nä, det blev inget beeptest igår. Varken för oss eller för vår underbara tränare Sivan. Vi hade glömt syrgastuben och utan den går det nog illa när han stapplar av efter nivå 1.5.

(Här slängde jag alltså in ett underbara för att väga upp resten av stycket som var ganska tyket. Så gör man om man vill  vara uppkäftig mot sin tränare men samtidigt behålla sin teachers pet-stämpel.)

Huga, vad dåliga vi var i flerfärgade laget igår. Eller regnbågslaget som vi kallade oss i sann Pride-anda. Vad hände egentligen? Blööööh.

Nu längtar jag till helgens taktigenomgångar så jag får lite instruktioner att springa efter istället för att irra runt. Sudden come back! Kom innan sommar'n är slut lilla, Sudden. Åskan har gått, och på kvällen blir'e mörkt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag irrade själv runt en del där i början i lördags, som en liggande kon i de grönas vinddrag. Vi har dock ingen coach än så jag skyller på det och mitt skifte till bakåtåkning.

2009-08-11 @ 02:21:13
URL: http://HHHS.se
Postat av: Fredrik

Eller i fredags menar jag, i lördags irrade jag någon annanstans, liksom nyss.

2009-08-11 @ 02:25:45
URL: http://HHHS.se
Postat av: Åsa

Så illa var det inte!

2009-08-12 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0