Långared 09

Träningsläger. Can't live with it, can't live without it.

Helgen i Långared utanför Alingsås avslutades med träningsmatch mot Vänersborg där det blev vinst med 7-2.

Jag minns typ ingenting från matchen eftersom jag var tom i bollen efter en intensiv helg. Men det jag minns att Jasse föll två gånger. En gång som en fura i hörnet och en gång efter en dubbelfasthållning vid sargen. Sedan minns jag två gånger när Abbe föll. En gång när hon tappade luften efter en tackling. Jag hittar den inte. Andra gången var när jag hade lyckats lägga en ganska bra passning till henne men hon var för gammal (30 +) och trött för att orka göra något bra med uppspelet och valde att sätta sig ner på båda knäna och låta motståndarna kontra istället.

Sedan fick jag och Abbe inte spela mer den matchen.

Pöss.

Kommentarer
Postat av: Old lady

Ha ha!! Fan va sjukt roligt du skriver.. Känner mig verkligen ung och fräsch på nytt efter alla härliga komplimanger i detta inlägget ..En liten tröst va ju att vi va bänkade i 3e innan matchen började Fniss PÖZZ PÖZZ ses i morgon

2009-08-24 @ 15:38:12
Postat av: Åsa

Jo, vi var ju faktiskt bänkade i förväg. Men ändå.

2009-08-24 @ 15:57:39
Postat av: Jasse

Åsa, vi måste hitta en lösning. Jag orkar inte ligga mer.

2009-08-24 @ 23:19:28
Postat av: My

Ha ha ha! Ser mycket fram emot att kolla era matcher denna säsongen!

2009-08-25 @ 08:36:52
Postat av: Lill Tanten

Vi kan väl snacka ikväll brudar om hur vi ska göra för att våra gamla proteser ska lyckas hålla oss uppe den kommande säsongen Hi Hi ! Har hört att oljan 5-56 kan göra underverk : )

2009-08-25 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0