idag är jag rädd för detta:

Alla andra lag har kommit igång med träningsmatchandet men IBF Göteborg ska som vanligt vara tvärsemot och drar ut på't ytterligare några dagar. Anmärkningsvärt från söderettans träningsmatchande i helgen är Husqvarnas 14-1-förlust mot Vänersborg. Hoppsan. Olofström fick två förluster mot Endre men det säger egentligen inte så mycket eftersom Endre ju spelade lika mot landslaget samma helg. Hoppsan. 
 
Jag är numera rädd för Vänersborg och Gotland.




Man kan ju tycka att det var ett väldans velande på Ellinor Nilsson som lämnar Engelholm innan hon börjat. Men när hon säger att hon saknar Göteborg så känns det inte alls konstigt. Välkommen tillbaka dårå.

Samtidigt som jag stryker Nilsson från listan över seriens vassaste värvningar skriver jag in en ny; Madelen Jonsson till Warberg. Aj. Om Silva går dit också så blir Warberg riktigt ruskiga. Då tar hallänningarna topp tre på min lista och puttar ner Örjan Lindberg till plats fyra.

Fan vilken serie det blir i år.

***

Slutligen vill jag höja oibk.nu till skyarna. De må vara ett konkurrerande lag i serien men när det gäller aktiv hemsida har de redan vunnit. Och så är jag tacksam för Södradals härliga lagblogg som uppdateras ofta och roligt. Så ska det vara! Bra. Spark i baken på oss andra.

Kommentarer
Postat av: Abbe

Det blir en riktigt rolig serie i år Åsa : ) Men kom ihåg en sak baby ( The Bigger And Better They Are, The Harder They Fall ) MO HA HA !!!!

2009-08-17 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0