ikaros

Nä, att träna tre gånger på en dag  blev lite för mycket för mig igår. Speciellt när jag nu räknade lite på hur dåligt jag åt och hur mycket jag borde fått i mig. Typ 2000 kcal för lite. Inte undra på att kände mig lite mjölksyrig på innebandyn.

Men.

När jag har dagar som igår så blir träningen det enda som ger något. Utan det där dopaminet som träningen frigör i min hjärna hade min måndag den fjortonde december 2009 blivit så jävla meningslös.



Idag har jag lite annat att tänka på i alla fall. Jag ska jag sy om ett par böxer till ett par körtböxer. There's a trip to the sun coming up next year and I have begun to pack my bags...


Övermod och att flyga till solen, mitt liv är ju som hämtat från den grekiska mytologin.

This is the face that launched a thousand ships... the other way!





Kommentarer
Postat av: Tina

gött....vart ska ni åka?

2009-12-15 @ 21:51:04
Postat av: Åsa

Vi har egentligen bara sagt att det blir något i april och inte betalat något ännu. Men det finns typ bara Egypten som är intressant när det inte är innebandysäsong. Sista resorna till Västindien går i februari så vill man dit igen blir det till att sluta med ib.



Next year...

2009-12-16 @ 11:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0