tugga ribbstol

Alltså, vem är det som skriver våra matchreferat på vår hemsida? Det tar ju flera veckor innan nåt kommer upp. Så tråkigt.

Så brukar jag tänka när jag går in på ibfgoteborg.se.

Sedan inser jag ju att det är jag själv som har den uppgiften. Men jag hoppas alltid att nån annan ska ha gjort det redan. Ska nog avsäga mig detta uppdrag.


I declare bankruptcy i referat.


På tal om bankrutt. Det finns två löften som jag brukar ge mig själv med jämna mellanrum men som jag aldrig lyckas hålla. 1. äta mer fisk (blä), 2. sluta nätshoppa (kuuul).

Häromdagen försökte jag koka nåt sånt där fiskblock och fy fan vad äckligt det blev. Och i en av mig högfrekvent besökt nätbutik har jag hittat den perfekta klänningen till José och Spettets bröllop nästa år (i augusti jag är så att säga ute i god tid).

Hur gör man för att hålla löften?



Nu är det ju då uppehåll igen. Det firade vi i tisdags med en fulländad hinderbana. Jag vågar inte slänga mig i repen men klarar av att hoppa över plinten. Hinderbanan 1. Åsa 1.

Nästa vecka kommer Turbothai tillbaka. Årets återseende. Livets comeback. För att överdriva lite grand så känns det  som i Titanic när Rose håller på att frysa ihjäl i vattnet men samlar kraft för att ropa till livbåten att komma tillbaka. Come back. Come back. Och så till slut gör den det och hon återfår liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0