o think'st thou we shall ever meet again?

svidande förluster gör lag då och då.

jag är löjligt partisk och känslorna svallar över när jag skriver att mikas flytt till södradal är sommarens förlust i söderettan. att mika flyttar till lund av skäl som inte har med innebandy att göra, gör det oundvikligt för både oss och södra d att denna övergång är på g. men det gör ont ändå mika! jag orkar inte ens skriva stor bokstav i det här inlägget.

det finns få som förstår precis vad jag menar när jag säger att livet är bittert såsom mika. eller som förstår hur man kan förlora sig i michael jackson och justin t. eller hur det är att vara stark men samtidigt tycka att man är världens sämsta innebandyspelare.

aj miss ju lajk kräjsy. miss ju lajk kräääääjsyy.


Methinks I see thee, now thou art below,  as one dead in the bottom of a tomb.
Som Julia säger när Romeo måste länma henne efter att ha dödat Tybalt och blivit landsförvisad.

Kommentarer
Postat av: mika

Jag tackar ödmjukast för de fina orden, och kan bara konstatera att det är med sorg i hjärtat jag lämnar laget (för nu)..



Vi förstår varandra, du och jag Åsa.

Det är därför jag kommer njuta inombords när du tunnlar mig i idrottshallen i Lund och stänker upp en boll i krysset. =)



På återseende.

Puss

2009-07-28 @ 22:41:41
Postat av: Åsa

ALDRIG att du tunnlar mig. Jag kommer hålla igen som fan.

2009-07-29 @ 10:04:26
Postat av: mika

läste du noggrant vad ja skrev?! Läs om!



f.ö finns det många skämt som bubblar upp inombords, angående din kommentar att hålla igen...

2009-07-29 @ 11:32:09
Postat av: Åsa

Å, förlåt. Jag är så van vid att bli tunnlad av dig på träningarna så jag kunde liksom inte tänka att det var jag som kunde göra något sådant fantastiskt. Mål i krysset kan jag gå med på att jag kan göra. Får öva på tunnlingarna hela hösten.



Jag har också en massa skämt om att knipa igen. Men din mamma läser ju bloggen så, nä.

2009-07-29 @ 11:59:27
Postat av: Eva

Nå nå, mamman är ganska härdad ;)

Härligt att du skriver igen, även om orden till Mika gjorde mig alldeles tårögd... Du får väl också flytta till Lund vet jag!

2009-07-29 @ 23:35:21
Postat av: Åsa

Det lär nog aldrig hända. Men du borde ju vara lycklig över att få hem henne. Kan ni inte flytta hela Skåne till typ en förort här i Götet?

2009-07-30 @ 10:02:30
Postat av: Eva

Klart det blir jättekul att få hit henne. Och så får man ju kanske se lite fler hemmamatcher... Flytta Skåne vet jag inte, men Lund kunde gärna få ligga utåt västkusten i alla fall.

2009-07-30 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0