billie jean IS my lover

Som en person som skulle kunna tänka mig att döpa mitt barn till Billie Jean så måste jag skriva något om Michael Jackson. Jag minns 80-talets MJ, inte den konstiga filur han blivit för oss de senaste 10 åren. Å, så många bra poplåtar han gjort. När introt till Billie Jean kommer - då kan jag inte sitta still. Måste upp och vicka på höfterna. 

*

Det var kul på träningen igår. Jag gjorde mål i krysset. (Whaaat?) Och var självutnämd back. Och gosade lite med Abbe. Och jag och Frida och Anna bestämde att vi verkligen ska köra intervaller och backar och sån skit på onsdag tillsammans. Inga dåliga undanflykter. (Vi får la se hur det blir med den saken.) Men det var en bra torsdagskväll trots att vi var inomhus i en svettbunker med 27 grader utomhus.

**

Off the Wall på er. Ha en trevlig helg så kanske poletten trillar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0