snurrfinten analyserar sig själv -igen

Jag tror att jag vet varför jag har tränat som en idiot de senaste veckorna. Jag är rädd att jag snart kommer få det här i ansiktet: Åsa, nu när ditt kontrakt går ut vill vi erbjuda dig spel i division tre. Vi vill satsa på framtiden med division ett och två-lagen och du börjar ju bli lite möglig.

Jag vill helt enkelt kunna tillföra något under mina sista år som inenbandyspelare och inte avsluta karriären utan att fatta att jag blivit för dålig. Är jag för dålig redan kanske? Hereregud. Det enda jag kan påverka är ju att vara stark och ha bra kondition.

Man kan likna det vid ett människoliv - vill man att de sista åren ska vara många och långa men utan kvalitet i demens i långvården eller ha några bra sista år med stor livsglädje?

Jag tänker nog lite för mycket på det här också.

Slappna av liksom.

Kommentarer
Postat av: Karin

En möglig morsa kan ju alltid söka lyckan på annat håll! ;)

2009-06-11 @ 16:03:57
Postat av: Abbe

Tycker absolut du ska tänka om lite söt : ) Du får inte köra slut på lilla kroppen din ..Ses snart PÖÖÖZZ!!!!!!!!!!!

2009-06-11 @ 16:15:54
Postat av: G.

You never walk alone!;-)

2009-06-11 @ 21:22:55
Postat av: Fia

demens och äldreboende behöver inte betyda ett liv utan kvalité...

2009-06-16 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0