Wall hits the wall

Strax innan träningen skulle börja igår så spred sig ett rykte att någon ny spelare precis skrivit på för oss. Jag vet inte vem det var som startade ryktet och Håkansson förnekade allt med sin gamla vanliga jagfattaringenting-min. Vem kan det vara?

**

Igår var första gången som jag var tvungen av stiga av en träning på grund av utmattning. Det svartnade för ögonen och svimmningen var nära. Jag fattar inte varför jag blev så utpumpad men min teori är att jag tränat för mycket det senaste. Att köra ett benpass på morgonen samma dag som man ska brottas på kvällen kanske inte var så där jättesmart. Idag ska jag inte träna alls. Om jag kan hålla mig.

Fan, vad förbannad jag blev när Larry var på mig när jag inte klarade att sitta i 90 grader. Den där kritiken sved rejält och jag tog på mig offerkoftan; Jag som alltid är en av de som tar i mest och är bland de bästa på fysträning. Varför kan man inte få beröm för alla gånger jag har suttit i 90 grader i över en minut hemmavid, under mina egenträningar istället för skit när jag inte råkar klara av det?

Jag kunde helt enkelt inte hålla tillbaka det där mummlande håll käften som slank ur mig.

Sedan la jag mig i framstupa sidoläge.

**

På tal om fula ord - har jag berättat om när jag kallade domaren för jävla tjackhora? Måste göra det någon gång här.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Det vill jag höra om!

2009-06-10 @ 11:03:25
Postat av: virre

ja minns de som i går brasan!

mera sånt!

2009-06-12 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0