ännu en vinst till handlingarna

Vinst med 5-3 mot Jönköping utan att vårt spel glänste. Vi hade ett stort bollinnehav och kunde ha gjort ett par mål till med lite tur i avsluten. Stundtals var det lite nervöst men jag tycker ändå att vi var det bättre laget.

Själv kom jag inte igång med styltorna och var ganska blek. Jag tror också att jag för första gången i min karriär har skadat mig under en match. Jag har ju dragits med ont i alla möjliga kroppsdelar, just nu är det hälsenan som inte vill vara med, men det har varit problem av förslitningsnatur. Jag har faktiskt aldrig typ fått en smäll eller dragit av något som gett en direkt skada. Men idag vrickade jag foten. Tror jag. Eftersom jag aldrig har stukat foten så vet jag ju inte hur det ska kännas så vi säger vrickning. Det gör förbannat ont just nu. Dunk dunk dunk.

En ny upplevelse med andra ord.


Den här fotskadan är i alla fall en sak som gör att jag känner något just nu. Annars är det ganska tomt, due to some personal probs.

*

I have got to make sure that YouTube comes down to tape this.
Michael Scott, The Office

Kommentarer
Postat av: Rune Engström

...ibland kan det vara bra att ha lite ont, så man vet hur bra man har det när man inte har ont... grattis till segern, Olofström ser starka ut...

/capello


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0