barn är mjuka, bilar är hårda

Igår var jag så uppspelt över att få träna innebandy igen att jag hade svårt att koncentrera mig. Jag var helt flamsig i övningskön och mina skott gick typ 200 meter ovanför målet. Sattelitdödare kallar jag såna skott.

Idag kom man ner lite på jorden igen (kul) eftersom båda mina kedjecompadres uteblev från träningen och vi fick slita som jordsvin i svarta laget på de få spelare vi hade. Inte lika kul längre. Jobb och svininfluensasprutan var ursäkterna. Bha!

Sedan var det någon som hade skrivit FUCK med blod på väggen i omklädningsrummet.

Trevlig stämning.





Kommentarer
Postat av: Abbelito

Det va riktigt läskigt i omklädningsrummet igår! Ja nu börjar det närma sig helgens match och jag hoppas verkligen vi får en riktigt bra träning i benen på Torsdag med hög närvaro annars vet man inte vad Sudden och Siv hittar på? Dom kanske byter om och ställer sig på planen själva : ) Hi Hi

Ses i morgon baby!

2009-11-11 @ 09:04:05
Postat av: Karin

Om herr Sundell behagar att svida om skall jag personligen komma och plocka honom av plan, det lovar jag!

2009-11-11 @ 13:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0