Fool me once, strike one. Fool me twice... strike three

Min lagkamrat Abbelito beklagade sig över att jag inte uppdaterat Snurrisen på länge och anklagade mig för att vara så förmäten över mina två mål i senaste matchen att jag ville att inlägget om dem (alltså förra inlägget) skulle stå som senaste inlägg så länge som möjligt. Som om jag ville banka in i hennes hjärna att jag flåsar henne i nacken i interna skytteligan.

Så, jag får la skriva nåt för att prove her wrong.

***
 
Det som gör att jag försummar mitt jobb just nu är The Office US. Jag gillade den brittiska versionen men är förälskad i amerikanarnas. Jag har just gråtit för fjärde gången i slutet av avsnittet där Jim och Pam gifter sig. You gotta see it.


Kommentarer
Postat av: Abbelito

Wiiiiiiiiiiiiiee !!! Äntligen ett nytt inlägg : ) Nu räddade du min Fredag hjärtat..Du får mer än gärna flåsa mig i nacken lite oftare baby, tycker faktiskt det är ganska mysigt ( kurri, kurri ) Ladda som en tok nu gumz så kör vi så det ryker mot Jönköping den 14 e

2009-11-06 @ 13:52:32
Postat av: Suss

Haha i LOVE it!

2009-11-07 @ 14:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0