Hur man än vänder sig har man rumpan bak.

Kors i taket. Nu går skam på torra land.

Jag har köpt mig ett par inomhusskor. Det var på tiden. I grevens tid. Inte en dag för tidigt. Sent ska syndarn vakna.

Det blev de billigaste som fanns på Intersport. Ett par Puma. Och jag är ju en sann kattälskare så det går utmärkt.

Inget ont som inte har något gott med sig. Nu kanske min hälsena vill samarbeta lite mer, den var inte så nöjd i de där tre år gamla dojjorna jag hade fram tills idag.

Och så avlutar vi med något bittert för att komma i rätt stämning efter detta ystra inlägg:

Otack är världens lön.

Kommentarer
Postat av: mika

Ett par puma till en puma. Perfekt.

2009-10-20 @ 15:32:12
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Naaaw

2009-10-21 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0