Robert Langdon, baby

Idag dunsar Dan Browns Den förlorade symbolen ner på vår hallmatta.

Weee!

Posten brukar komma till oss strax efter lunch och jag har fjärilar i magen just nu och springer till fönstret med jämna mellanrum för att kolla om den trevliga brevbärarinnan inte kommer cyklandes runt hörnet snart.

Det gäller att jobba undan det som måste göras idag snabbt. För så snart kartongen från Adlibris dyker upp här så är jag Den förlorade bokläsaren.

**

En träning kvar. Sedan väntar Olof S på lördag och Utmanarna på onsdag. Två toppmatcher på mindre än en vecka. Slut i huvudet nästa torsdag någon?

**

Asså, jag tycker egentligen inte att Dan Brown skriver så där innerligt bra. Men det är något med Langdon-böckerna som ändå naglar fast mig.

Snaaart...

Kommentarer
Postat av: rune

Hej åsa, kul att se er nya start, blev ju alldeles mållös i början, så jag kallade sivan för "nollan"..

Lycka till.... / capello

2009-10-21 @ 12:21:22
URL: http://ehuscoaching.com/blog/?p=231
Postat av: Åsa

Höhö, du får gärna kalla honom för nollan ändå. Han ser rolig ut när han blir sur!

2009-10-21 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0