sortpeber

Engelholm är ett av de mest samspelta lag jag mött i division ett. Deras fina, mjuka passningar och finter var riktigt luriga att möta. Vi spelade oinspirerat och mesigt. Även om man aldrig i innebandy känner att det är omöjligt att hämta in några måls underläge så var det något i vårt lag som inte klaffade ordentligt idag. Skåningarna var lite hetare helt enkelt.

Personligen hittade jag lite av mitt fysysika spel igen. Eftersom jag inte spelat forward sedan 1996 har jag haft det lite knepigt när det gäller hur man jobbar i försvaret men det lossnade idag. Det är ju bara att springa runt och knuffas, precis som vanligt!


Nu ska jag fira lördag med köttbullar och makaroner och en tiggande hund som sitter med nosen fem centimeter från tallriken. Han är go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0