mot söderhavet

Södradal på lördag då, ja. Igen. Vi har ju varit bittra antagonister i många säsonger nu. Först tog de Linda Aset Assmundsson från oss. Sedan tog de Mika Mys Persson och det, det gillas icke. Förra året möttes vi i en riktig trökmatch i Lund med fantastiskt dåligt tempo som Södra D vann. I Torpa var det lite roligare spel, vi hade vässat formen och lyckades vinna. En av få matcher där jag gjorde mål förra året. Det var surrealistiskt.

Jag ska spela med en 90:a och en, håll i dig, en 93:a. Suck. Min innebandykarriär är äldre än Maria. Jag vet inte om jag ska plocka fram min tantiga sida eller min unga, friska. Vilken väg ska man välja liksom?

16.00. Lunds idrottshall. Be there all you southern people!

Kommentarer
Postat av: My

Ålder är ingenting, det är rutinen som räknas, jag tror på dig!

Sen tror jag på er på lördag trots Mika och "aset", vill du ha lite tips om deras spel så såg jag Södra D möta Pixbo här uppe för några helger sen :)!

2009-09-25 @ 10:27:52
Postat av: Åsa

Å, tack ska du ha. Jag kör på tantstilen med andra ord...



Give us all information you got!

2009-09-25 @ 10:43:05
Postat av: Mika

MY!!! INTE OK!!!!!!!!!!! Stab in the back....

2009-09-25 @ 13:04:30
Postat av: Karin

Tantstilen it is!

2009-09-25 @ 13:05:58
Postat av: Åsa

Mika: She's stabbin SexyBack

Karin: Visste att du skulle tycka så...

2009-09-25 @ 20:01:43
Postat av: Karin

Du Åsa, tantstilen verkar ju funka hur bra som helst! Jag menar, se till att sina medspelare målar och assar och dessutom producera själv, kan ju inte bli så mycket bättre! I'm a TANT and I'm damn proud of it!

2009-09-26 @ 18:33:02
Postat av: Åsa

Me too!

2009-09-26 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0