ry-hy-hy-hysningar

Å, fy fasen vad spännande. Idag fick jag meddelande från Adlibris att det går att förhandsbeställa nästa Dan Brown-bok. Robert Langdon ska in i hetluften igen. 21 oktober, baby, då är det bara jag och du.

Och i två år har jag väntat på Monika Fagerholms försenade Glitterscenen. Den kommer också i oktober. 

Dessa litterära supernyheter är nästan bättre än seriepremiär.

***

Här är innebandy.se:s käcka genomgång av lagen i söderettan.

Ska man våga sig på att tippa i år? Jag brukar ju vara ganska så urusel på att tippa serien. Ska du tippa, Mika?

Jag skrev en artikel om rugby imorse och hela tiden när jag skulle skriva Svenska Rugbyförbundet blev det naturligtvis Svenska Innebandyförbundet. Snacka om skadad. 
 

Kommentarer
Postat av: assmundsson

Jag ska iaf ge mig på och tippa. Kan inte du också göra det? Vi kan göra det till en tävling och se vem som har flest rätt när säsongen är slut..

2009-09-08 @ 16:06:12
URL: http://assisten.blogg.se/
Postat av: Assmundsson

Nu har jag tippat. Kom igen.

2009-09-09 @ 21:52:49
URL: http://assisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0