All right, that does it.If I'm going to be trapped in the house, I gotta go out and get some beer. *

Vi har träningsläger i helgen men jag har blivit sjuk och missar allt. Visserligen var det många som inte kunde vara med och nästa helg i Karlstad och Kallsta Open blir nog viktigare för laget. Men träningsmatchen mot Warberg imorgon hade jag gärna varit med i. Det blir en film och patetisk soffafylla med mannen och hunden. (Penicillum, penicillus, nej då.)

Angående Warberg så är jag är ruskigt nyfiken på de andra lagen i vår serie som blir ett myrbo i år. Jag kan säga sex lag som jag tror hamnar topp tre - och det går ju inte. Nykomlingarna vet jag för lite om men de andra lagen känns oerhört jämna. Ska Ingelstad eller Södra Dal ta det igen eller seglar Surte förbi och skräller? Malmö känns heta och Warberg är alltid med i övre halvan. IBF Göteborg, världens bästa lag, kommer inte vika ner sig trots att vi inte satsar på seriesegern lika hårt som förra året. Kavliteten känns inte helt hundra dock, det är som om lagen i söder är lite för slappa för att orka satsa så där asmycket som man måste för att nå eliten eller få upp standarden i ettan. Den som finns på läktarn får se.




* Haha, Ho-ho-homer Simpsons förstås. En annan jävligt rolig grej är ca 3.20 in i klippet där Skinner har avtalat tid för den arge mobben.  Nej jag kan inte hålla borta Simpsons från denna sida trots att innebandy aldrig förekommit i serien.


Apu: Today, I am no longer an Indian living in America.  I am an
       Indian-American.
Lisa: You know, in a way, all Americans are immigrants.  Except, of
       course Native Americans.
Homer: Yeah, Native Americans like us.
Lisa: No, I mean American Indians.
Apu: Like me.


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till! Nu är jag dock neutral och kan heja på det lag jag vill. Tur att det är ett tag tills serien startar så att jag hinner bestämma vem som skall få mina applåder tills dess ni möts igen ;)
Vi lirar första träningsmatchen idag- mot Umeå city. Gissa någon som är förväntansfull... Ha det gott!

2007-08-25 @ 11:51:09
URL: http://saraskruttan.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack, jag hoppas att du hejar lite på oss i alla fall. Jag hajar om ditt hjärta finns i Wic men man kan heja på två lag...

2007-08-27 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0