0-0

Det var längesedan man spelade match utan att det blev ett enda mål. (Det hände Älvstranden när vi låg i eliten 99/00 minns jag.) En uppvisning i försvarsspel kan det kallas. Utöver detta konstaterande säger jag som Mike: Spread the love. Älvstranden kommer klättra i tabellen och det är de värda.

Ikväll är det chokladfondue-kväll med laget men jag har så satans ont i magen så jag får se hur det blir med chokladsvullandet för min del. Annars är det Star Wars på tv. Machomangan har börjat intressera sig för denna filmhexologi från paradiset och det finns en chans att jag får visa Rymdimperiet slår tillbaka för honom i afton.

Luke: All right, I'll give it a try.
Yoda: No. Try not. Do... or do not. There is no try.

Kommentarer
Postat av: Samurajen

Har du gått och blivit el capitano? Stort!
Vilken knasmatch... 0-0... kommer inte ihåg att jag någonsin spelat en match utan att det gjorts ett enda mål. Vi förlorade med 1-0 med Veddige mot Partille första året i ettan minns jag. Det var en sur dag att vara målvakt på!
Pöss på dig! Hälsa
El Mango och La roya!

2007-12-19 @ 16:18:59
URL: http://saraskruttan.blogg.se
Postat av: Åsa

Nja, i Josses frånvaro blev jag kapten. Men annars har det givits en hel del utrymme i laget i år för oss som inte har varit så synliga tidigare. Det var ju många straka krafter som lämnade oss, som tog mycket plats.

Kram

2007-12-19 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0