Bröl

Helgens omgång: Älvstranden sprattlade till och vann över Södra Dal. Jag tycker att Södra Dal är värda seriesegern i år men det var ändå ett kul resultat för oss som harvar i mitten av tabellen. Spelare i Älvstranden som Sjögrens, Darvich och Jansson är dessutom bättre än vad tabellen visar. (På lördag blir det dock förlust igen.) Själva lyckades vi vinna två matcher i rad.

Det kändes lite obehagligt när jag såg de olika tv4-länkarna som numera parkerar på innebandy.se. Jag vill nog gärna vara så oberoende som möjligt. Gött att man spelar i ett av de lag i innebandyvärlden som har minst sponsorer.

Annars vill jag säga att det är trevligt att Sara kommit igång med lite bloggande igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0