Den uppåtgående positivitetskurvan har under morgonen vänt något nedåt

Fasen vad det gick dåligt på träningen igår. Jag hatar att komma hem och känna att jag bara gjorde bort mig. Det är inte direkt så att jag har ett gott självförtroende att falla tillbaka på heller. Missförstå mig rätt nu; varje kväll skriver jag ned tio saker som jag är tacksam för och tre saker jag gjort bra under dagen. Det ska stärka självkänslan tydligen. Jag jobbar rätt mycket med det där att tänka positivt och tro på mig själv. Men ibland är det fan inte lätt. Räkna med i alla fall en övertänd och revanschsugen IBF:are i Valhalla imorgon.

Jag tycker inte det här är tidernas mål. Jag gillar spelmål - inte cirkuskonstmål. Fast det är schnyggt och fantastiskt, man tappar hakan. Innebandypoesi. 

Men jag har faktiskt sett kids, både med vanliga och freebandyklubbor, göra liknande saker. Plus att min lagkamrat Fridolf bjuder på zorrokonster varje träning.

Jaha, då var det klart för lite dambandy i tv. Den ena sändningen måste vara en hyllning till mig eftersom den är på min Geburtstag. Jag vill ha fleeer matcher!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag får erkänna att det ändå varit dåligt med träning på just zorrofinter från min sida.. Men denna skulle ju kunna bli något att lära sig..
Frågan är bara, kan man lära en gammal hund att sitta..

2007-12-12 @ 12:28:39
Postat av: Åsa

Än är du inte gammal. Passa på nu innan 25.

2007-12-12 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0