Dripp dropp

Här kan man se en bild från i lördags av en händelse som fick mig att plocka fram det segdragna gamla uttrycket "Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta". När jag kom till Torpahallen såg coach Magnus ut som om han skulle bryta ihop i alla fall. Det regnade in, mitt på plan. Om det inte skulle lösa sig var alternativet att flytta tillbaka matchen i Valhalla. (Vi har efter mycket om och men flyttat våra matcher till Torpa på grund av att man putsat parketten med fel medel i Valhalla. Kanske har jag nämnt detta förr här i the blob?)

Men det löste sig, sa han som sket i havet.


Kommentarer
Postat av: Pierre

Gud vad skönt det skall bli att nu på lördag få komma till en perfekt arena med allt vad det innebär, det kan ju inte bli något annat än säsongens upplevelse.

2007-12-06 @ 18:13:57
Postat av: Åsa

instämmer

2007-12-07 @ 10:33:47
Postat av: Anonym

men LOL

2007-12-07 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0