.

305354-18

Här kommer ni inte igenom. Och så blev det 0-0 också. Åsa och Mike täpper till, Freitag vaktar framför kassen. Detta innan huvudskadan.


Det är hemskt skönt med lite träningsuppehåll denna vecka. Hösten har varit tuff med krånglande hall, en förening i uppbyggnadsfas och så vidare. I måndags kom droppen:  jag blev psykad av spelarföräldrar på läktaren under b-lagsmatchen mot Älvstranden. Hånad. Av motsåndarnas föräldrar (eller liknande, vi mötte ett juniorlag). På en b-lagsmatch. Jag var otroligt lugn och fin den matchen, tog det till och med lite försiktigt i dueller med deras småflickor, fram tills psykningen kom det vill säga. Fy fan. Jag är jävligt trött på det här hatet som har flödat under hösten.

Imorgon är det julbord med laget. Jag drog en ganska enkel lott med ansvar för smör och bröd. Innan maten ska vi se vårt division två-lag spela mot Partille. Jag håller givetvis på IBK men samtidigt ser jag hellre att Partille vinner serien framför Pixbo. Jag hade inte missunnat Pixbo sina segrar om de hade betett sig sportsligt och inte kallat in landslagsspelare i viktiga division två-matcher. Hm, svårt med sympatierna där...

Kul att innebandymagazinet börjat med en resultatservice där alla serier får vara med.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Innebandy blir liksom aldrig ute.

2007-12-19 @ 17:23:24
URL: http://jonasochtomas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0