The Mac

Det är klart att det kråvs en öisare för att Sverige ska gå till EM. När jag såg att Allbäck skulle spela från start kunde jag ta det kola hemma i soffan. När Mackan gjort sitt klev näste göteborgare fram och spikade till den gamla kistan.

I tisdags var första gången i höst som jag inte mådde dåligt efter att ha ansvarat för ett fyspass. Vid tidigare tillfällen har jag känt hatet från övriga i laget när jag delat ut grodhopp och armhävningar. I tisdags fick man häckla och hetsa varandra och det kanske gjorde att det var lättare att själv göra övningarna. Roligast var Alö som underhöll motståndarlaget med sina utrycksfulla upphopp. Hon måste ha en sprattelgubbe på väggen hemma i flickrummet - det var otroligt likt en sådan i alla fall.

Nu har jag tvättat, sorterat och vikt matchställen, ytterligare en gång. Kanske är det jag som är den där materialaren vi letar efter?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja behöver få en klubba kapad och lindad..
Kan du fixa de eller? ;)

2007-11-22 @ 15:06:39
Postat av: Anna

Jag skulle behöva en bil med släpkärra för att kunna köra din gamla 120-säng till soptippen.

2007-11-22 @ 15:18:32
Postat av: Åsa

Frida: Ja, men jag garanterar inte att reslutatet blir av Koffe-klass.
Anna: Jaså? Vadå då?

2007-11-23 @ 11:23:43
Postat av: Anna

Jag har kanske inte berättat det men jag fick Peter och Alex gamla säng för sisådär ett år sedan. Sedan dess har din säng legat under den sängen...

2007-11-23 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0