Svanskotefraktur sätter stopp för inventering och b-lagsmatch

Warberg - IBF Göteborg 4-7

Bottenmötet slutade med vinst till oss. Äntligen. Härligt att målskyttet lossnade för Hellström och att Jannice kom igång också. Viss uppkittning i försvaret från alla krävs dock.

Idag har jag sanslöst ont i röv-regionen efter att ha halkat på ett motståndarblad och landat rakt  på svanskotan. Jag trodde jag skulle skita på mig när jag linkade ut mot bänken, hela området blev liksom avdomnat. Nu kan jag inte sitta eller ligga och vid minsta rörelse i fel riktining hugger det till som fan i den gamla svansen.

Just nu är mina lagkamrater och alla andra i IBF och IBK på ÖB och inventerar. Det är ingen personlig förlust att missa detta jobb men det känns dumt eftersom jag lyckats missa alla andra gånger under tre års tid.

Och om jag ska till Ullevi får jag ta med en kudde. Får se om det blir nån fotboll för mig idag. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg i GP att du gjorde mål, gööööööööööööött! En liten rekommendation från en som har varit i svanskoteträsket: ta med kudde och varma kläder!

Kram

2007-10-28 @ 11:48:57
Postat av: Åsa

Tack, hehe

2007-10-29 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0