Derby v 2.0

Ännu ett derby väntar i helgen då vi ska ta oss över den brusande älven till Lundbystrand och IBF Älvstranden. Eftersom jag spelat i Älvstranden i många, många år (1996-2003 och lite 2004) så har jag liksom aldrig känt sådär extra strakt för dessa derbyn men det är klart att det är lite speciellt att befästa vem som är bäst i Göteborg.

Ävstrandens tränare skrev en ganska kul grej på deras hemisda inför söndagens derby: denna gång på Göteborgs bästa parkett!

Lite tyket men också ganska insiktsfullt om golvens nyckfullhet. Jag har spelat de flesta av mina hemmamatcher på parkett, nio år i Älvstranden och snart fyra i RBK/IBF Göteborg och jag älskar parkett.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ladda gärnet!

2007-09-29 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0