Bonka

Idag talades det om att bonka på träningen. Igår om att "sära på dem". Förra säsongen fick Mika inte suga på bollen bakom mål. Martin Olofsson likes to do it the kitchenway. Är det bara jag eller finns det många sätt att associera till älskog och sänghalm inom idrottsterminologin?

Eller älgskog som jag trodde att det hette förr i tiden. Såna finns det en del av i vårt land.

Jag känner att jag fluktuerar en hel del i min sinnesstämning när det gäller innebandy just nu. Värsta humörsvängningarna allan. Idag var det askul och det lossnade framåt och jag hade energi att springa från bilen hem (100 meter cirka). (Jag brukar springa när det är tråkigt att gå från parkeringen men det är inte alltid jag orkar, speciellt inte efter en dålig träning, eller om jag är jävligt kissnödig och det känns som om det sipprar ut om jag springer, då går jag jääävligt snabbt istället. Men annars är jag som kenyanerna.)

Kommentarer
Postat av: Jasse

SLUTA TÄNK så mycket är nog det bästa tipset. Du vet vad du kan eller hur? kör på bara!

2008-08-29 @ 00:35:18
Postat av: Anton

ny blogg :)

2008-08-30 @ 07:56:50
URL: http://www.metrobloggen.se/antonczitrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0