Resorb

Igår stod jag och gäspade på Götaplatsen medan Takida spelade. Jag var bara där för Fridas skull, Takida är för mycket JC-rock för mig. Frida, som för övrigt grät under Curly Sue. Suck, hon är bara så värmländsk ibland.


Heute abend åker vi, tillsammans med våra kollegor i IBK Göteborg, in i Alingsåsskogarna på träningsläger. Det hela kickas igång med, trumvirvel, ännu en internmatch mot våra kompisar i IBK Göteborg. Upplysningsvis har IBF och IBK mött varandra varje onsdag hela sommaren. Det börjar bli lite tröttsamt. Därtill har 7-härad som vi skulle träningsspela mot på söndag lämnat återbud och lägret kan därför avslutas med en match mot, tadam, våra vänner i IBK Göteborg. Härlig fantasi där, coach.
 

Nå, det jag vill säga med detta inlägg är: Pumpa upp luftmadrasserna Långared, here we come.

Kommentarer
Postat av: frida

tack åsa för att du hängde me..



ja e fortfarande lite knäsvag.. =)

2008-08-15 @ 11:49:50
Postat av: Åsa

Skärp dig.

2008-08-15 @ 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0