PMS & Christer

Igår gjorde vår tränarstabs nyförvärv från Österland premiär på träningen. Det gav effekt med en gång. Kanske var det rädslan för att behöva göra tio upphopp som gjorde att träffprocenten på mål ökade markant men förhoppningsvis kommer vi snart förstå att träningarna ger så mycket mer om man är koncentrerad och har hjärnan inkopplad hela tiden.
 
- Jag har aldrig åkt buss till en bortamatch, kommenterar lagets tränare Håkansson.


305354-45

PMS & Christer heter den nya konstellation som ska föra IBF Göteborg till nya segrar i division ett södra. Från vänster: På bas: Mr Coma, ledsång Säm, trummor Pärra och på elgitarr Chrille "The Moose".

Bilden är ett kollage.
Illustration Åsa Wall.
 


Kommentarer
Postat av: Christer

Hahaha! Detta kan jag inte låta bli att kommentera, så himla bra! Jag är särskilt nöjd med att jag fick elgitarren! Grymt jobbat Åsa!

2008-01-08 @ 14:28:40
Postat av: frida

nice.. hahaha

2008-01-08 @ 15:11:18
Postat av: Josse

Hehe, inget jobba volvo idag va ;) Hoppas träningen var kul. Jag går från skolan nu. Ses torsdag

2008-01-08 @ 19:41:26
Postat av: Sara (hon som aldrig bloggar längre)

Du är änna för rolig du! Inte för att jag som är "utanför" numera kan förstå the points men det är riktigt nice tecknat. Imon bär det av mot söder med flyg. Ska ÄNTLIGEN åka hem och hälsa på! Om ni inte spelar på söndag så dyk upp i lisebergshallen vet ja!
Kram å pöss

2008-01-09 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0