(you need love) promised me delight

Nu har jag ätit den obligatoriska morgonavokadon och allt är frid och förjd och skinande rent i Torpahallen. Jag har varit ritkigt röten på innebandyplanen denna vecka och det är med både ångest och glädje jag ser fram emot morgondagens match mot trevliga Ingelstad. 

Gött att Halmstad fått ny tränare och lite positivitet, men vinst mot Färjestaden imorgon blir det icke. Annars ska det bli intressant att höra hur det går mellan Södra Dal och Olofström. Heja Skåne!




I begynnelsen skapade människorna Gud och gjorde honom till sin avbild.

Mitt favoritcitat ur Enligt Maria Magdalena. Har inget med floorball att göra. Eller har det?







.

Kommentarer
Postat av: Frida

Grymmetjejen, imorrn smäller de. =)

2008-01-18 @ 16:27:38
Postat av: Åsa

Japp

2008-01-21 @ 08:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0