It's a boy!

Vår tränarstab har fått tillökning. Ikväll meddelas vilka. Fast jag vet redan, som vanligt.

***

Imorgon är det Thåström och Kent på Slottskogsvallen. Visste du att jag är låtsastvilling med Joakim Berg? Han fyller också år 16 mars. När jag var hysterisk kentare för fem, sex år sedan gav det mig rätt mycket cred. Thåström är för övrigt även han fisk och född i mars. Snuttegurkan. Jag ska vinka till er imorgon, Joakims. Oroa er inte.

***

Jag fick lite ont i magen när jag såg att Olofström ska vara med i Czech Open de också. Neeej. Men de spelar ju i elitklassen. Vi lallar runt i vanliga klassen. Phu.

Inte långt kvar till Prag nu, Suss. (Grattis på födelsedagen.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla vet... M S X2!



Och nej Martin Ström är fel...

2008-07-24 @ 19:22:50
Postat av: Suss

Taccck åsa! du är gullig :) Jag är en av dina flitigaste besöker nuu by the way!! pusss

2008-07-24 @ 19:56:29
Postat av: Jasse

Fan, det är möe MS på oss!

2008-07-25 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0