ya see i'm six foot one and i'm tons of fun

Vi spelade fotboll igår igen, med en volleyboll (shh, säg inget till uthyrningen på Skatås motionscenter). Till min stora förvåning var det kul, förmodligen för att vi var ganska få och det därmed gavs utrymme och större bollinnehav även för en nolla som jag. Men i vanliga fall hade jag mycket hellre gjort hoppövningar som surtisarna gjorde nere på gruset. Den som kom på att alla innebandyspelare måste göra tusentals olika hopp under försäsongen borde få ett Jennie Albin-skott på innanlåret. 

Dagens låt, som gjorde att jag skuffade runt hela lunchrundan med hunden:

Rappers Delight - Sugarhill Gang

Gladhiphop när den är som bäst.


ya see i got more clothes than muhammad ali and i dress so viciously

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0