A minor setback in the running to become Americas Next Top Model

Jag kommer missa brottningen ikväll, sorry Larry. Men det gör inte så mycket eftersom Marre kommer missa den också. Nu kan man kanske tro att det handlar om att kära Marianne och jag tävlar om att vara bäst tränad, men se det gör det inte (jag vet att jag och Marre är de mest vältränade i laget, int behöver vi tävla om det int). Det bittraste kampen sker istället i närvaroprotokollet. Vem tar hem priset i träningsflit? Nedåt i listan finns det säkert små giriga utmanare men jag är ganska övertygad om att det kommer stå mellan mig och Muppen. Vi har liksom för lite annat att göra om kvällarna...

Dagens puss går med andra ord till Marry och en liten till Larry.

Kommentarer
Postat av: mika

du e så vältränad att det inte är lönt att försöka komma ikapp!

2008-06-23 @ 22:53:32
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

sant

2008-06-24 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0