A tribute to Susy


Det här är Suss, hon är asrolig och härlig och tycker alltid att glaset är halvtomt.


Om vi skulle tävla i att bli biffiga skulle jag vinna för jag har liksom bättre förutsättningar.

Så sa Suss till mig igår. Är det en diss eller en komplimang? Svårt att veta för man får inte många sylar i vädret när Suss går igång. Jag försökte viska att jag inte vill bli en biff eftersom jag redan haft en styrketräning/fitness-period i mitt liv och det räckte. Men hon lyssnade inte.

Fitta kroppar, var en annan rolig sak hon sa igår. Engelska och svenska är en farlig kombo.

Vill du se en mer saxy bild så kolla här. Jag vill upplysa massorna om att den magkorta tröjan faktiskt är på väg tillbaka. Den har setts vid flera tillfällen hos de allra hetaste modebloggarna i vår. Suss - alltid steget före.

Puss på dig Suss, ikväll värmer vi upp med fotboll. Promise.

Kommentarer
Postat av: mikey

my god, internationella-blogga-suss dygnet?! Fotboll?!??! Du ljuger inte nu va?

2008-06-05 @ 10:32:26
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag ljuger som en häst galopperar

2008-06-05 @ 11:13:43
Postat av: Emil

Hehe.



Ett uttryck som ofta förekommer inom industrin är att anpassa nånting nytt, så att det passar i ett gammalt system.



engelska: Retrofit



Svenska: Retrofitta



Usch! Snusk och fy!



E.

2008-06-09 @ 11:58:53
Postat av: Åsa

HAHA det var askul

2008-06-09 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0