Inget stoppar mig nu

Först en liten röntgenplåt som skär upp tandköttet.

Sedan en massa koder som är helt oförståeliga.

- En tvåa på ettsjuan.

Sedan domen, som vanligtvis innefattar att jag måste komma tillbaka för att täppa till nåt hål eller helt enkelt dra ut en utdömd jävel.

Sedan en krok med en sylvass ände som krafsar och har sig. Sedan blod med mintsmak.

Idag gick det jättebra hos tandläkaren dock. Ingen Karies och Baktrus i sikte. Kors i taket. Jag känner mig lätt som en fjäder (plånboken är ju ganska tunn efter att Folktandvården Olskroken varit där och grävt) och som att jag klarar av vad som helst. Ge mig hundra intevaller ikväll, they will never know what hit them.

Kommentarer
Postat av: mp

försöker du fixa världsrekord i antal bloggar på en dag???

2008-06-09 @ 17:31:10
Postat av: Åsa

Nä, inte idag.

2008-06-09 @ 21:09:32
Postat av: Frida

Glöm inte matchen ikväll.

18:45 smäller de på Heden..

2008-06-10 @ 11:07:39
Postat av: Åsa

Det blåser så mö idag, jag kommer blåsa bort på Heden.

2008-06-10 @ 14:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0