Remi

Jaså, Zlatten gillar Unihoc. Nog har man själv sprungit runt i mången Unihoc-pannband. Jag hade en fin pannbandsperiod i begynnelsen av min innebandykarriär, fast då var det de där vadderade, tjocka banden, kommer ni ihåg dem? Ett sånt under luggen, glasögon, den fina gröna Ale IBF-tröjan och shortsen uppdragna till armhålorna. Good times.

***

Två göteborgslag i toppen av Superettan just nu. Och Allbäck är snart tillbaka i Idrottssällskapet. Gött mos. Qviding spelade oavgjort igen. Kan man hålla sig  kvar på att hela tiden kryssa?

***

På reklambyrån sitter jag och jobbar bland ett gäng frilansande datanördar som pysslar med hemsidor och sånt där datagrejs. Flash-killar kallar de andra på företaget dem. Idag har en flash-kille snott min dator för att hans har kraschat och jag får sitta vid en liten laptop med allvarliga ergonomiska problem. Detta ledde till att chefen i alldeles egen hög person fixade en stor skräm till mig, så att jag skulle få lite bättre hållning. Det ser inte alls bra ut, sa han. Fy sjutton för flash-killar.

Det är la bara att parsa med javaskript och futta in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0