Tycker du inte om barkis?

Kom precis hem från Svingeln och ett hårt gympass tillsammans med Anna. Bra jobbat, Anna! På vägen hem fick jag nöjet att bli gnagd på av Crimson en stund. En sån gullegurka. Rekommenderas.

***

På väg över Redbergsplatsen insåg jag att min vokabulär när jag kör bil är ganska begränsad:

Helvetes jävla skit.
A, men, vafaaan.
Gubbjävel.
Folkörsomidioter.
Vad är det för jävla söndagsåkare? Kööör!
Jaghinnerpåguuula.


På tal om helvetes jävla skit så hade vi en tränare i Östra SK som försökte införa förbud mot svordomar som åkallar djävulen eller könsord i laget. Det skulle stå med bland de andra reglerna som att komma i tid och skulle ge 20 kronor böter till lagkassan. Det gick inte igenom. Men det var ett modigt tilltag, man ska kämpa för sin sak.

***

Klassiker.
 
Schwarzwald finns i glassdisken på ICA. Ska införtäras nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack =) Bra jobbat du med!

2008-06-18 @ 22:55:34
Postat av: Sara S

Ha en fin midsommar!

2008-06-20 @ 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0