What's the word that's burning in your heart?

Jag vet inte om det har att göra med att jag äntligen lyckades träffa mål igår men just nu känns det hemskt, hemskt roligt att spela innebandy. Tack för att jag får vara med.

*

Dagens puss: När jag och Marre cyklade hem igår åkte My förbi och visade upp sin alldeles helt nya lilla hund genom bilrutan. Fy fasen, vilken liten gullis. Sockerchock. Ge mig? 
 
*

Alltså, jag kan inte sluta lyssna på New Slang med The Shins. Här i kombo med den asbra filmen Garden state. Se den eller var en fyrkant.


Hey man, I thought you killed yourself.
What?
I thought you killed yourself. That wasn't you?
No, no, tha-that wasn't me.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej vännen, vad kul att det gick bra på spelet igår. Kan inte du messa över ditt kontonummer så ska jag slänga över pengar innan jag åker iväg. Ha en kanonvecka här hemma!!

2008-06-12 @ 10:34:18
Postat av: M.P

då har du sett Crimson innan mej!!! Ska umgås med han hela dan idag!! =)

Du va grym igår, och kommer vara det resten av säsongen!

2008-06-12 @ 11:01:26
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Josse: Done. 1000 spänn sa vi va?

MP: Ta med honom till Skatås! Please?

2008-06-12 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0