Spanien är ett land där man dansar tango

Ytterligare två innebandybloggar har sett dagens ljus i samband med Salmings nya hemsida. Inte så mö att hämta just nu men förhoppningsvis blir det fart på't snart.

Igår var vi (Charlie Jo, Macho Mangan och jag) i Kungsbacka och åt söndagmiddag hos Tina o Co. Visst suger det i både äggstockarna och husbyggarfingrarna efter ett sådant besök. Men innebandysuget är fortfarande för starkt för mig för att gå i Tinas fotspår riktigt ännu. Det finns en plats i vårt lag för dig, Tina, jag kan inte nog poängtera detta.

På tal om före detta lagkamrater så har Magnus och jag bestämt oss (det var mest jag som bestämde, man ska hålla männen kort, det vet ni att jag tycker) för att åka till Hankas bröllop i Tjeckien i augusti. Det kan nog vara en upplevelse.

Ikväll är det Larry igen. Han kör väldigt mycket på jägarvila (sitta i 90 grader) och det är den övning som jag fruktar mest av alla i hela träningsvärlden. Spare me, Lar.


Kommentarer
Postat av: Hanka

Kul! Det ska vara upplevelse! :-) Här finns mer information: http://www.scycore.com/svatba/ och här finns tje-eng ordbok: http://slovnik.cz/

Ses, Hanka

2008-06-30 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0