kolla klippet i mitt steg ikväll, flickor

Jag ska prova ett par nya löparskor idag.

Som jag beställt från Ellos.

Japp. Jag är förmodligen bättre på postorder än innebandy. Man skulle nog kunna säga att jag spelar i elitserien i postorder.

Eftersom jag inte springer speciellt mycket mer än uppvärmningar utomhus under vintern så orkar jag inte bry mig längre om att fixa ett par från en riktig löparskohandlare. Inte bråka med Klubbhuset. Inte åka in till city för att prova ut. Får skaffa ett par ordentliga när joggingsäsongen börjar i vår.

Jag fick även hem ett par andra skor som förmodligen är ännu sämre för fötter, knä och höfter än Ellos-skorna. Jag grät några glädjetårar när jag provade dem (helt sant, det är mycket tårar på mig just nu, I'm just that kind of girl right now). Mmm, baby. 

Kommentarer
Postat av: suss

Tror bestämt Lisa har dom skorna.. kostar dom typ 2000?

2008-11-27 @ 12:38:22
Postat av: Åsa

Nä, nä, nä. Det skulle jag aldrig lägga på ett par skor.

2008-11-27 @ 12:46:02
Postat av: Suss

oförskämt fina iaf.. även om jag skulle se ut som en flaggstång i dom så går jag gärna å dregglar lite över dom på dig:)

2008-11-27 @ 23:14:33
Postat av: assisten

Grattis till vinsten. Äntligen kom första målet. Nu kommer det bara rulla på.

2008-11-30 @ 10:08:19
URL: http://assisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0